ویژگی های سی پی یو سرور Intel Xeon E5-2680 v4 Processor
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 سی پی یو سرور Intel Xeon E5-2680 v4 Processor یکی از با کیفیت ترین محصولات ارائه شده توسط کمپانی اینتل می باشد.  سی پی یو سرور Intel Xeon E5-2680 v4 Processor دارای تعداد 14 هسته و تعداد 28 رشته می باشد. هم چنین  سی پی یو سرور Intel Xeon E5-2680 v4 Processor دارای حافظه کش 35 مگابایت و خداکثر توان حرارتی 120 وات می باشد. برای آشنایی با دیگر قابلیت های  سی پی یو سرور Intel Xeon E5-2680 v4 Processor در ادامه متن با ما همراه باشید.

 

آیتی بازار:

سی پی یو سرور اینتل Xeon E5-2680 v4 از حداکثر پهنای باند 76.8 گیگابیت بر ثانیه برخوردار بوده و قابلیت پشتیبانی از 1536 گیگابایت حافظه را دارد. این سری از پردازنده های سی پی یو سرور اینتل پر فروش ترین و دارای بالاترین تقاضا از طرف مصرف کنندگان است که نیازهای کاربران را از نوع معمولی تا حرفه ای بر طرف می نماید. سی پی یو سرور اینتل زئون دارای گرافیک داخلی بوده و از 14 هسته در 28 رشته بهره می برد و دارای 4 کانال حافظه می باشد.

 

لیوون کامپیوتر:

پشتیبانی از دستورهای جدید Intel AES با قابلیت کدگذاری و رمزگشایی سریع و مطمئن اطلاعات همراه با مولد دیجیتالی اعداد تصادفی

محافظ اختصاصی سیستم عامل

تکنولوژی Intel Trusted Execution Technology با ارائه مجموعه ای از بسته های سخت افزاری جانبی به منظور افزایش ایمنی در محیط اجرایی نرم افزارهای مختلف بدون ایجاد تداخل و ارتباط با نرم افزارهای دیگر

ارائه عملکرد Disable Bit به منظور کاهش حملات ویروسی و جلوگیری از اجرای نرم افزارهای مخرب در محیط شبکه و سرور

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

با توجه به اینکه CPU سرور اینتل مدل Intel Xeon E5-2680 v4 به 14 هسته مجهز است و قابلیت اجرای 28 رشته پردازشی را دارد، می توان از قدرت پردازشی آن مطمئن بود. این پردازنده به 35 مگابایت حافظه کش (با فناوری Smart Cache اینتل) نیز مجهز است و دارای سرعت باس 9.6 GT/s و توان حرارتی 120 وات می باشد. فرکانس پایه پردازنده سرور اینتل زئون E5-2680 v4 برابر با 2.4 گیگاهرتز است که قابلیت ارتقای آن به 3.3 گیگاهرتز از طریق فناوری توربو وجود دارد. در این سی پی یو از نسخه 2.0 فناوری Turbo Boost بهره برده شده که باعث تغییر فرکانس آن به صورت داینامیک می شود. به این صورت که پردازنده در مواقع بیکاری و در هنگام اجرای پردازش های سبک از فرکانس پایه و در هنگام اجرای پردازش های سنگین تر از فرکانس بالاتری برخوردار خواهد بود.

 





:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 16 آذر 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی